Aikuisten treenivinkki nro 18 – palauttelu, fiilistely

Tässä tulee viimeinen treenivinkki ennen ansaittua joulutaukoa. Treenaamisessa toistojen, säännöllisyyden ja pitkäjänteisen harjoittelun lisäksi tärkeää on palautuminen ja lepo. Niinpä treeniohjelmassa on joulutauko, seuraavat treenivinkit tulevat tammikuussa viikolla 2.

Nyt on hyvä hetki palauttaa mieliin omat treenitavoitteet. Onko joku tavoitteista kenties jo saavutettu? Huomaathan onnistuneita asioita, kannattaa tunnistaa niitä ja onnitella itseä. Entä onko jotain, mitä haluaisit lisätä treeniohjelmaasi? Tämän kysymyksen voit laittaa hautumaan ja palata siihen, kun kevään treenikausi pyörähtää käyntiin. Treeniohjelman tavoitteista ja keinoista kannattaa jutella myös aikuisluotsin kanssa, kun seuraavan kerran tapaatte. Pyydä häneltä rohkeasti apua, jos jossain asiassa sitä tarvitset.

Hyvää joulunaikaa kaikille treenaajille!

Kirjoittajana Marjukka ”Mjukka” Aaltonen.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *