Aikuisten treenivinkki nro2

Kunto-ohjelmaa aloittaessa on hyvä tehdä kuntotesti ja selvittää lähtötaso. Niin myös #partiokuntoon2016 ohjelmassa.

Käy tekemässä henkilökohtainen kuntotestisi ja merkitse saamasi pistemäärä muistiin. Niitä hyödynnetään jatkossa partiourasi kehittymisessä. Suosittelemme kuntotestin tekemistä, vaikka liittyisit ohjelmaan vasta myöhemmin!

Testitulokset:

12-25 pistettä: Tiedät jo vähän mitä partio on, mutta vielä on paljon opittavaa, esimerkiksi mitä aikuisena voi partiossa tehdä. Lähde treeniohjelmaan avoimin mielin kohtaamaan uusia mielenkiintoisia ihmisiä (lapset, nuoret ja aikuiset) ja oppimaan mahdollisimman partiosta. Muista, että treeniohjelma vaatii pitkäjänteisyyttä, mutta lopputulos aivan varmasti palkitsee!

26-35 pistettä: Sinulla alkaa hahmottua partion monimuotoisuus. Lähdetäänpä laajentamaan sitä ajattelua ja kehittämään sinua ihmisenä. Mainiota, sinulla on jo pohjakuntoa! Nyt lisäämään monipuolista osaamista treenaamalla kokonaisvaltaisesti partioon liittyviä asioita. Tutustu erilaisiin asioihin partiossa ja pohdi, mikä olisi sinulle kiinnostavin pesti.

36-41 pistettä: Sinun tulee kiinnittää huomiota itsesi kehittämiseen. Keskustele mahdollisimman paljon lippukunnan yhteyshenkilön ja muidenkin aikuisten kanssa. Haasta itsesi laajentamaan taitojasi äläkä tyydy nykyiseen tasoosi. Pidä ihannepestisi tiukasti mielessäsi, niin kohta olet siellä.

42-48 pistettä: Tiedät jo niin paljon partiosta että voisit vaikka ryhtyä mentoriksi ja ohjaajaksi muille aikuisille. Kuitenkin treeniohjelmasi keskittyy lippukuntaan eli sinne missä kaikki tapahtuu, muista siis “learning by doing” ja nauti siitä. Tämän päivityksen jälkeen pohdi, mitä erityisesti haluat partiossa tehdä.

Olethan ilmoittautunut mukaan treeniohjelmaan? Sen avulla me saamme tietoa siitä keitä on jo mukana ja sinä saat vinkit suoraan sähköpostiisi. Voit myös kannustaa lippukuntaasi ilmoittautumaan mukaan lippukuntien linkin kautta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *